Pytania i odpowiedzi

Czyli wszystko, co chcecie wiedzieć o naszym Domu

Czy w naszym Domu jest winda?

Tak

Czy pokoje są klimatyzowane?

Tak, każdy z pokoi jest klimatyzowany. Istnieje możliwość indywidualnego doboru temperatury.

Czy istnieje możliwość zamówienia potraw bezglutenowych, wegetariańskich, wegańskich?

Tak, przy składaniu rezerwacji telefonicznie, mailowo, bądź przez naszą stronę należy poinformować o konieczności przygotowania dań dostosowanych do Państwa potrzeb.

Czy pokoje są codziennie sprzątane?

Personel służby pięter dba o komfort gości, dlatego też pokoje są sprzątane na życzenie Gościa.

Godzina rozpoczęcia/zakończenia doby hotelowej?

Doba rozpoczyna się o 14:00 a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.

Czy Dom Na Podwalu oferuje regionalne produkty?

Z myślą o naszych Gościach i ich upodobaniach kulinarnych przygotowaliśmy propozycję produktów, z których słynie nasza regionalna kuchnia. Nasz specjały oparte są na oryginalnych przepisach. Produkty takie jak szynka, schab, boczek czy pasztet, kaszaki i wiele innych można zakupić w naszej kuchni.

Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej oraz jej koszt?

Dom Na Podwalu umożliwia przedłużenie doby hotelowej. Koszt przedłużenia do godziny 15:00 wynosi 80 zł, a powyżej 15:00 jest to połowa wartości doby hotelowej w pokoju o wybranym standardzie. Przedłużenie doby jak i wcześniejszy przyjazd zależy od dostępności pokoju w wybranym terminie oraz po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji.

Jakie udogodnienia znajdują się w pokojach?

Każdy pokój wyposażony jest w: klimatyzację, szafę, telefon, biurko do pracy, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty, wodę butelkowaną, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, telewizor, łazienkę z kabiną prysznicową, kosmetyki, ręczniki, suszarkę do włosów. W pokojach typu komfort plus dodatkowe udogodnienia w postaci części dziennej oraz lodówki.

W jakich godzinach czynna jest recepcja?

Recepcja pozostaje do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu, w godz. 6:00-24.00.

Czy Dom na Podwalu honoruje kartę Dużej Rodziny?

Tak, posiadanie tej karty uprawnia do rabatu w wysokości – 10% na pobyt w naszym Domu.

Czy korzystanie z parkingu jest bezpłatne, czy parking jest strzeżony?

Parking dla naszych Gości jest bezpłatny. Parking jest zamykany i monitorowany.

Jak dojechać na parking?

Wjazd na nasz parking znajduje się przy ulicy Podwale 15, za naszym Domem należy kierować się w prawo. Po prawej będzie już widać bramę naszego parkingu.

Czy można podjechać bliżej, aby wypakować walizki?

Oczywiście, zachęcamy Gości do podjechania autem bliżej drzwi wejściowych, a następnie odstawienie auta na miejsce parkingowe.

Jakiej wielkości są łóżka?

W pokojach jednoosobowych znajdują się łóżka o wymiarach 90×200.
W pokojach dwuosobowych z łożem małżeńskim oraz o podwyższonym standardzie mają Państwo do dyspozycji łoża 180×200.
W pokojach dwuosobowych typu komfort z dwoma oddzielnymi łóżkami istnieje możliwość solidnego połączenia nakładką dwóch łóżek w jedno małżeńskie i wtedy mają Państwo szerokość 180cm.

Co można zwiedzić w okolicy?

Zacznijmy od Domu na Podwalu i tutejszego kościoła Św. Wojciecha, w którym znajdują się 3 ołtarze z Kaplicy Zamkowej Św. Trójcy, które obecnie są najstarszymi zabytkami snycerstwa późnorenesansowego na Lubelszczyźnie, tzw. Renesansu Lubelskiego. Obok nas jest Muzeum Lubelskie na Zamku, Stare Miasto z urokliwymi, brukowanymi uliczkami, Wieża Trynitarska, Kościół Braci Dominikanów, trasa podziemna oraz wiele innych atrakcji.

Jak można otrzymać ofertę?

Można sprawdzić dostępność Domu online na stronie https://domnapodwalu.pl
Można również skontaktować się z recepcją pod numerem telefonu + 48 532 41 38 lub mailowo: recepcja@domnapodwalu.pl