Pytania i odpowiedzi

Czyli wszystko, co chcecie wiedzieć o naszym Domu

Czy w naszym Domu jest winda?

Tak

Czy pokoje są klimatyzowane?

Tak, każdy z pokoi jest klimatyzowany. Istnieje możliwość indywidualnego doboru temperatury.

Czy istnieje możliwość zamówienia potraw bezglutenowych, wegetariańskich, wegańskich?

Tak, przy składaniu rezerwacji telefonicznie, mailowo, bądź przez naszą stronę należy poinformować o konieczności przygotowania dań dostosowanych do Państwa potrzeb.

Czy pokoje są codziennie sprzątane?

Personel służby pięter dba o komfort gości, dlatego też pokoje są sprzątane na życzenie Gościa.

Godzina rozpoczęcia/zakończenia doby hotelowej?

Doba rozpoczyna się o 15:00 a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.

Czy Dom Na Podwalu oferuje regionalne produkty?

Z myślą o naszych Gościach i ich upodobaniach kulinarnych przygotowaliśmy propozycję produktów, z których słynie nasza regionalna kuchnia. Nasz specjały oparte są na oryginalnych przepisach. Produkty takie jak szynka, schab, boczek czy pasztet, kaszaki i wiele innych można zakupić w naszej kuchni.

Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej oraz jej koszt?

Dom Na Podwalu umożliwia przedłużenie doby hotelowej. Koszt przedłużenia do godziny 16:00 wynosi 80 zł, a powyżej 16:00 jest to połowa wartości doby hotelowej w pokoju o wybranym standardzie. Przedłużenie doby jak i wcześniejszy przyjazd zależy od dostępności pokoju w wybranym terminie oraz po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji.

Jakie udogodnienia znajdują się w pokojach?

Każdy pokój wyposażony jest w: klimatyzację, szafę, telefon, biurko do pracy, czajnik, zestaw do parzenia kawy i herbaty, wodę butelkowaną, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, telewizor, łazienkę z kabiną prysznicową, kosmetyki, ręczniki, suszarkę do włosów. W pokojach typu komfort plus dodatkowe udogodnienia w postaci części dziennej oraz lodówki.

W jakich godzinach czynna jest recepcja?

Recepcja pozostaje do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu, w godz. 6:00-24.00.

Czy Dom na Podwalu honoruje kartę Dużej Rodziny?

Tak, posiadanie tej karty uprawnia do rabatu w wysokości – 10% na pobyt w naszym Domu.

Czy jest dostępny parking i czy jest on strzeżony?

Tak, parking znajduje się na terenie hotelu. Jest zamykany i monitorowany.

Jaki jest koszt parkowania na terenie hotelu?

Parking jest płatny 30 zł za dobę.

Jak dojechać na parking?

Wjazd na nasz parking znajduje się przy ulicy Podwale 15, za naszym Domem należy kierować się w prawo. Po prawej będzie już widać bramę naszego parkingu.

Czy można podjechać bliżej, aby wypakować walizki?

Oczywiście, zachęcamy Gości do podjechania autem bliżej drzwi wejściowych, a następnie odstawienie auta na miejsce parkingowe.

Jakiej wielkości są łóżka?

W pokojach jednoosobowych znajdują się łóżka o wymiarach 90×200.
W pokojach dwuosobowych z łożem małżeńskim oraz o podwyższonym standardzie mają Państwo do dyspozycji łoża 180×200.
W pokojach dwuosobowych typu komfort z dwoma oddzielnymi łóżkami istnieje możliwość solidnego połączenia nakładką dwóch łóżek w jedno małżeńskie i wtedy mają Państwo szerokość 180cm.

Co można zwiedzić w okolicy?

Zacznijmy od Domu na Podwalu i tutejszego kościoła Św. Wojciecha, w którym znajdują się 3 ołtarze z Kaplicy Zamkowej Św. Trójcy, które obecnie są najstarszymi zabytkami snycerstwa późnorenesansowego na Lubelszczyźnie, tzw. Renesansu Lubelskiego. Obok nas jest Muzeum Lubelskie na Zamku, Stare Miasto z urokliwymi, brukowanymi uliczkami, Wieża Trynitarska, Kościół Braci Dominikanów, trasa podziemna oraz wiele innych atrakcji.

Jak można otrzymać ofertę?

Można sprawdzić dostępność Domu online na stronie https://domnapodwalu.pl
Można również skontaktować się z recepcją pod numerem telefonu + 48 532 41 38 lub mailowo: recepcja@domnapodwalu.pl