Pytania i odpowiedzi
Czy w naszym Domu jest winda?
Tak
Czy pokoje są klimatyzowane?
Czy istnieje możliwość zamówienia potraw bezglutenowych, wegetariańskich, wegańskich?
Tak, przy składaniu rezerwacji telefonicznie, mailowo, bądź przez naszą stronę należy poinformować o konieczności przygotowania dań dostosowanych do Państwa potrzeb.
Czy pokoje są codziennie sprzątane?
Godzina rozpoczęcia/zakończenia doby hotelowej?
Doba rozpoczyna się o 15:00 a kończy o 12:00 w dniu wyjazdu.
Czy Dom Na Podwalu oferuje regionalne produkty?
Z myślą o naszych Gościach i ich upodobaniach kulinarnych przygotowaliśmy propozycję produktów, z których słynie nasza regionalna kuchnia. Nasz specjały oparte są na oryginalnych przepisach. Produkty takie jak szynka, schab, boczek czy pasztet, kaszaki i wiele innych można zakupić w naszej kuchni.
Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej oraz jej koszt?
Dom Na Podwalu umożliwia przedłużenie doby hotelowej. Koszt przedłużenia do godziny 16:00 wynosi 80 zł, a powyżej 16:00 jest to połowa wartości doby hotelowej w pokoju o wybranym standardzie. Przedłużenie doby jak i wcześniejszy przyjazd zależy od dostępności pokoju w wybranym terminie oraz po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji.
Jakie udogodnienia znajdują się w pokojach?
W jakich godzinach czynna jest recepcja?
Czy Dom na Podwalu honoruje kartę Dużej Rodziny?
Czy jest dostępny parking i czy jest on strzeżony?
Tak, parking znajduje się na terenie hotelu. Jest zamykany i monitorowany.
Jaki jest koszt parkowania na terenie hotelu?
Parking jest płatny 30 zł za dobę.
Jak dojechać na parking?
Czy można podjechać bliżej, aby wypakować walizki?
Jakiej wielkości są łóżka?
W pokojach jednoosobowych znajdują się łóżka o wymiarach 90×200.
W pokojach dwuosobowych z łożem małżeńskim oraz o podwyższonym standardzie mają Państwo do dyspozycji łoża 180×200.
W pokojach dwuosobowych typu komfort z dwoma oddzielnymi łóżkami istnieje możliwość solidnego połączenia nakładką dwóch łóżek w jedno małżeńskie i wtedy mają Państwo szerokość 180cm.
Co można zwiedzić w okolicy?
Jak można otrzymać ofertę?
Można sprawdzić dostępność Domu online na stronie https://domnapodwalu.pl
Można również skontaktować się z recepcją pod numerem telefonu + 48 532 41 38 lub mailowo: recepcja@domnapodwalu.pl